środa, 1 czerwca 2011

Pokój w stylu marine dla chłopca

Przymierzam się powoli do urządzania pokoju dla moich chłopaków, a raczej dla jednego na razie, bo młodszy jeszcze w nocy wstaje i nie chce mi się w nocy latać z pokoju do pokoju.
Miałam nadzieję, że zrobię malowanie w tym tygodniu, ale prawdopodobnie nie dam rady.  W poprzednim poście pokazałam fragmenty łóżka, które robimy dla Borysa, jest już prawie, prawie  gotowe. Pokój ma być w stylu marynistycznym, obowiązkowo muszą się pojawić akcenty pirackie. Tak zażyczył sobie nasz mały pirat :)
W internecie  znalazłam kilka fajnych pokoi dziecięcych w stylu marine.  










A dzisiaj Dzień Dziecka.

WSZYSTKIM NASZYM NAJDROŻSZYM SKARBOM ŻYCZMY  DUŻO ZDROWIA I RADOŚCI.
BY CZUŁY SIĘ BEZPIECZNE, SZCZĘŚLIWE I KOCHANE!!!!

BUZIAKI, KOCHANE DZIECIAKI :))))))

3 komentarze:

  1. http://swiat-wg-kalbarczykowej.blogspot.com/2011/05/akcja-okno-marynarskie-zakonczona.html

    http://swiat-wg-kalbarczykowej.blogspot.com/2011/05/maa-zapowiedz.html

    ja też robię pokój na marine, uwielbiam te świeże zestawienie kolorów, zakochałam się w nim podczas pobytu w UK, oni tam też fioła mają:) Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje! Ja, może nie cały pokój, bo to wymaga wielkiej konsekwencji i dbałości o szczegóły, ale chociaż narzutę patchworkową w stylu marine chciałabym uszyć latem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na miejscu tego chłopca skakalibyśmy z radości.:)

    OdpowiedzUsuń