piątek, 19 lipca 2013

O obrazkach, o pudełkach, a także o skutkach jazdy na rowerze w klapkach...

Zacznę od tych klapek i roweru :)
Przyjemna przejażdżka rowerem skończyła się kilkoma wielgachnymi strupami i siniakami  na każdej z czterech kończyn, ale najgorszy jest potłuczony bark na który upadłam. A jechałam dosyć szybko. Klapki, nawet sportowe, do jazdy rowerem jednak się nie nadają. Zsunął mi się jeden kiedy prułam rowerem, co zakończyło się bliskim i bardzo bolesnym spotkaniem z asfaltem.
W pierwszej chwili byłam pewna, że coś się złamało, bądź wybiło. Jednak chyba twarda ze mnie sztuka, bo to tylko mocne potłuczenia.  Wstyd, matka ma więcej strupów i siniaków niż jej dzieci...
 
Cóż, na pełnych obrotach w najbliższym czasie nie popracuję.
Pokażę za to kilka nowości, które już są dostępne w sklepie.
 
Obrazki, większe niż standardowe, 18 x 18 cm.
 

 
 
W tej samej kolorystyce pudełka - na długopisy  i zamykane pudełko na różności
 


 
i rameczki na zdjęcia z wakacji
 
 

 
i jeszcze granatowa ramka
 
 
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie:)
Marta

8 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu tytułu posta już mam czarne wizje , co to się tam podziało. To tak jak mój syn dzisiaj chciał iść na rower w papciach .
    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, przeczytała. No cóż teraz mąż musi całować by szybciej się goiło.
    Odpoczywaj kochana, odpoczywaj.

    Miłego

    OdpowiedzUsuń
  3. Caale szczescie ,ze nie stalo Ci sie nic wiecej !! Choc i tak teraz obolala zapewne jestes. Ja sama w zeszla sobote spadlam z rowera i mam dlon stluczona i do dzis boli ,wiec ja Zycze Ci ,abys szybko doszla do siebie !!! Bez siniakow i takich tam :) Sliczne obrazki jak i reszta :) Duuzo zdrowia i nigdy wiecej na rower w klapkach :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że klapeczkowa przygoda tak się skończyła, a nie w szpitalu:-) Mam nadzieje, że już lepiej? Zdrowia życzę!
    Piękna letnia kolekcja prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te marynistyczne dodatki. Też miałam podobną przygodę. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm not sure why but this web site is loading extremely slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I'll check back later on and see if the problem still exists.


    Here is my web blog :: commercial pest control service

    OdpowiedzUsuń