sobota, 11 sierpnia 2012

zapraszam na candy

Zastanawiałam się co przygotować na candy. Niby z okazji lata pasowałoby coś marynistycznego, ale podobały się Wam moje deski ze sztućcami, dlatego postanowiłam, że właśnie taką deskę można będzie zdobyć i powiesić sobie w kuchni.
Do wygrania będzie obrazek podobny do tego na zdjęciu, motyw sztućców na starej desce.
Zasady uczestnictwa :
1. należy wyrazić chęć udziału w zabawie zostawiając komentarz pod tym postem.
2. Umieścić u siebie na blogu banerek i aktywny link do mojego bloga.
3. Osoby nie posiadające bloga mogą zamieścić link na portalu społecznościowym

Następnie pozostaje już tylko czekać do 30 września, a dzień później ogłoszę wyniki.

Zapraszam więc do zabawy każdego, kto chciałby ozdobić kuchenną ścianę taką starą deską :)



Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
Marta

66 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?

    Zgłaszam się :) Szczególnie, że 30 września mam urodziny :)) Może dzięki temu szczęście mi dopisze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga ;))
    Piękna ta deseczka ....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja owszem, i ja tak... ;) Banerek już jest, chętnie dołączam do ogonka chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna deseczka! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po to cudeńko...
    Pozdrawiam :-) http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, jak cudna deska! Po prostu dech zapiera! Marzy mi się coś tak pięknego w mojej kuchni. Cały blok bardzo klimatyczny. Gratuluję wielkiego talentu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się i ja :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) jestem w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś, widząc prezentowane przez Ciebie na blogu deseczki "piałam" z zachwytu, dziś nadal "piejąc" ustawiam się w kolejce robiąc wiadome kocie oczy w stronę szczęścia :D Pozdrowiska serdeczne ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym ozdobiła - deska jest piękną ozdobą - oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała, mam tylko problem ze skopiowaniem obrazka, bo jestem albo gapa, albo po prostu z tego kompa się nie da:)czy mogę prosić o przesłanie na maila? handpickedforyou@o2.pl
    sorki za kłopot, serdecznie pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. staję w kolejeczce po to stylowe cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie sie zapisuje:) deseczka cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna na liście chętnych!
    Ja też liczę na łut szczęścia, w moim przypadku związany z tym, że bloguję od niedawna i to moje pierwsze Candy :)) Trzymam kciuki za udane losowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I,post in my sidebar!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna deseczka!Chętnie bym ja przygarnęła!
    Serdecznie Cie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna deseczka. Zapisuję się do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chętnie ustawię się w kolejce, taca bardzo pasowałaby do rodzinnej kuchni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. deseczka idealna do mojej kuchni w rustykalnym stylu - nie mogę więc przejść obojętnie i staje w kolejeczce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce, chętnie zaopiekuję się tą śliczną deską :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. I would like to play:)
    makacska82@yahoo.ca
    http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/
    Kati from Romania

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka cudna ta deseczka.
    ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Decha rewelacyjna, chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:)
    www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w trakcie remontu kuchni, deseczka idealnie pasowała by do niej:) Zapisuję się i liczę na odrobinę szczęścia:)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  24. Urzekły mnie Twoje deski, z wielką chęcią zgłaszam się do candy.
    http://zufikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie :)Jestem tu po raz pierwszy, ale już mi się podoba :) A deska jest przecudna!!! Data losowania jest dla mnie też magiczna: tego dnia wracamy do Polski po 7-letnim pobycie w Irlandii :) Deska pięknie ozdobiłaby nasz nowy dom :) Więc startuję w konkursie! Umieszczam podlinkowany obrazem na swoim blogu i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się z idealnym miejscem w kuchni na deseczkę :)
    http://feblik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja staje w kolejce i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obiecałam sobie, że nie będę brała udziału w candy, żeby nie robić konkurencji innym;) ale tak co wchodzę do Ciebie to mnie ten banerek na pasku kusił i w końcu nie wytrzymałam:) Zapisuje się!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ów cukierek i chętnie stanę po niego w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    Zapraszam również do nas, na powakacyjne  Lazurowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję w kolejce,bo deseczka cudna i bardzo dla mnie kolorystycznie:) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zobaczylam to zdjecie u kogos i od razu przyciagnelo moja uwage:) Deseczka jest swietna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się przyłączę! I do Candy i do Twego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  33. Również chętnie wezmę udział (i jeszcze chętniej wygram deskę!) :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://wnetrzazewnetrza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się szybciutko w kolejce,bo deseczka jest prześliczna:)
    robietocolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. należy wyrazić chęć udziału w zabawie zostawiając komentarz pod tym postem.
    wyrażam
    2. Umieścić u siebie na blogu banerek i aktywny link do mojego bloga.
    dałam na http://my-style-on-the-world.blogspot.com/
    3. Osoby nie posiadające bloga mogą zamieścić link na portalu społecznościowym
    mam bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Deseczka śliczna. Chętnie przyjmę ją w mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w długiej kolejce po cudnej urody deseczkę. Bardzo bardzo mi się podoba i marzę o takiej w mojej kuchni z różnymi starociami:),

    pozdrawiam cieplutko
    mojeaniutkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog. Zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Może mi się poszczęści i zrobisz mi prezent na imieniny, które obchodzę razem z mężem akurat w dniu losowania :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna stara deska :) zgłaszam się! i zapraszam do mnie, na książkowe http://www.wiecej-slonca.blogspot.com/2012/09/rocznicowe-ksiazkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Deska fantastyczna!!! może tym razem mi się poszczęści :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Może mi się poszczęści:-)) Razem z mamą uwielbiamy takie dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  44. oj ładnie by wyglądała na ścianie w kuchni... nie mogę się doczekać losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna, niesamowita ozdoba. Staję w kolejeczce i czekam na losowanie :) Pozdrawiam Ciebie serdecznie i zapraszam na candy do mnie http://rozanewzgorze.blogspot.com/2012/09/anielskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealna. Moje marzenie, aby w kuchni zdobiła ścianę. Staję grzecznie w kolejeczce. Informacja o zabawie dla innych na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Zachęcona twoim optymizmem zgłaszam się . nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się z blogiem karmimy-sie.blogspot.com
    (:

    OdpowiedzUsuń

  50. oj sporo osób się zgłosiło :) więc i ja się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. super deska, z chęcią sie zgłaszam:) i jednocześnie zapraszam do mnie na losowanie herbat kwitnących :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Również staję w kolejce deseczka jest piękna. Pozdrawiam i podlinkowanie http://malinowychrusniaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Tyle osób, ja nie mam już szans :) Zgłaszam się bo piękna jest! Pozdrawiam z goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ...to ja również ustawiam się w kolejeczce ;) Może mnie się poszczęści? :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja się dołączę i chętnie pobawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale ze mnie gapa! Dobrze, że zdążyłam się zapisać, uff. Piękna deseczka, może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowności, ja też cichutko się ustawiam na samiutkim końcu, może na szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja dołączam do ogonka i zapraszam do mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo fajna kolorystyka, akurat mam kuchnię w brązach :)

    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ale śliczna jest ta deseczka, bardzo bym chciała taką mieć więc ustawiam się w ogonku... ach i w ogóle bardzo podobają mi się Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  61. O ja nie wiedziałam, a teraz już wiem i się zgłaszam do konkursu, deseczka piękna i ślicznie zdobiłaby moją kuchnię ;)

    OdpowiedzUsuń