poniedziałek, 27 czerwca 2011

Lawenda w ogrodzie i lawenda na doniczkach

Witam serdecznie. Nareszcie mocniej słońce świeci, a dzięki temu i kwiecie radośniej wygląda. Lawenda w moim przydomowym ogródku rozkwitła pełną parą. Owady po prostu szaleją, praca wre na całego, zwlaszcza trzmiele kochają lawendę.





A skoro już jesteśmy przy lawendzie, to pokażę ostatnie moje prace.  Dwie doniczki i gliniany garnuszek o cudnym kształcie ozdobiłam na zamówienie dla mojej koleżanki. Ona tez zakochana jest w lawendzie :)




Pozdrawiam lawendowo:)

7 komentarzy:

  1. Świetna robota:) A lawenda hmmm cudowne zielsko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie lawendowy post :)
    uwielbiam lawendę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie lawendowy post :)
    uwielbiam lawendę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzbanuszek i doniczki - arcydzieło, ale to co rośnie wokol Twojego domu to marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia lawendy,a te donice wyszły świetnie z tym postarzeniem i widoczną ceramiką,super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twojej lawendzie i zdekupażowanych pracach z tym motywem! Moja lawenda jeszcze nie kwitnie :( Będę zatem tu zaglądała, by nacieszyć oko tym pięknym kwieciem.

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. LAWENDA JEST GENIALNA UWIELBIAM JĄ I SUPER LAWENDOWY POST POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń