sobota, 8 października 2011

Moje pierwsze candy

Miało być lawendowo, ale nastąpiła zmiana planów. Lawendowo bedzie nastepnym razem.
Dzisiaj ogłaszam candy. Moje pierwsze. Wkrótce mam urodziny i tak sobie postanowiłam, że tego właśnie dnia zrobię losowanie. Zatem zapisy do 21 października, a 22 losowanie.
A do wygrania coś dla miłośników klimatów marynistycznych i lawendy zarazem, bo do obrazka dodaję woreczek wypełniony pachnącą lawendą.


Chętne osoby zapraszam do zabawy. Zasady jak wszędzie, należy zostawić komentarz pod postem i umieścić u siebie na blogu w pasku bocznym link do mojego candy.
Pozdrawiam :)
Marta

7 komentarzy:

  1. A to ja się bardzo chętnie ustawię w kolejce:) I przy okazji bardzo dziękuję za miłe słowa w kwestii moich schodów:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. od Ciebie, takie słodkości, mniam, i jeszcze lawenda, miłość moja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i lawenda i klimaty "żaglówkowe" będą idealnie pasowały do mojej mazurskiej stodoły, dlatego chętnie się zapisuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny blog, a stateczkowy motyw bardzo pasowalby do kacika, ktory tworze dla moich chlopaczkow,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://lavalledellanapo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ koniecznie ustawiam się w kolejce!!!!!!!!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecie na pasku bocznym z linkiem do strony gotowe:))ciesze sie, ze moge uczestniczyc w milej zabawie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze sowy i śliczne candy, dzięki któremu znalazłam Twojego bloga!
    Zapisuję się oczywiście
    Pozdowienia z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń