środa, 12 października 2011

Lawendowy zestaw

Lawendowy zestaw nareszcie doczekał się  swoich pieciu minut.
Zaczęło się od starej makutry, którą przyniosła mi koleżanka. Makutra jest  pęknięta, więc pozostała jej już tylko funkcja ozdobna. Pomalowałam ją na biało,przetarłam i ozdobiłam lawendą oczywiście. Wokół sa trzy motywy lawendowe i jeden od wewnetrznej strony. Przy nim kilka motylków.



A że motyw mi sie spodobał bardzo, więc poszło...

dla siebie ozdobiłam doniczkę


a następnie pudełko, ramkę i obrazek






Zależało mi na tym, aby uzyskać efekt delikatności, dlatego też nie dawałm ciemnej farby pod białą, chciałam by spod bieli wychodziło drewno. Nie wiem jak to się dzieje, ale lawenda jest po prostu cudowna, jest tak wdzięcznym motywem, że nigdy nie mam jej dość. Zawsze mi sie podobała, podoba i będzie podobać:) Lawendowe przedmioty wkrótce w moim sklepiku.

Pozdrawiam serdecznie
Marta

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny motyw i bardzo fajny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. LAWENDA JEST BOSKA JA TEŻ JESTEM OD NIEJ UZALEŻNIONA ...
    A PRZEDMIOTY KTÓRE OZDOBIŁAŚ SĄ UROCZE I BARDZO DELIKATNE SUPERRRRRR
    POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszło! aż czuję zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Lawenda jest taka cudna, delikatna. Zestaw uroczy. Bardzo Przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń