piątek, 2 listopada 2012

Sowy i... ryby

Sowy i rybki odleżały swoje zanim doczekały się deseczek z kołkami.
Jakieś pół roku na pewno leżakowały pomalowane.
Nareszcie :)
 
 








 
 
A na koniec rybki. Do sów wprawdzie nijak nie pasują, ale powstawały w tym samym czasie, więc i je pokazuję.
 
 
Deskę wycięłam tak, aby przypominała falę, po której płyną sobie grubiutkie , okrąglutkie rybcie :)
 
Osobiście chyba ten właśnie wieszak lubię najbardziej...

Cała sowio-rybia brygada dostępna w Artillo, gdyby ktoś potrzebował...
 
Miłego wieczoru.
Marta

26 komentarzy:

  1. Brązowo-czerwona sowa jest moją faworytką :)
    Ale wszystkie sówki i rybki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moja turkus brąz ....tak wszystko cudne masz zdolne łapki :)

      Usuń
  2. Dla mnie sowa brązowo-różowa super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i udział w candy :))

      Usuń
  3. Pierwsze trzy sowy są dla mnie przecudniaste!
    Rybki też pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty po prostu szalejesz....

    Niesamawita jesteś!!!

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szleć to bedę, kiedy Igor pójdzie do przedszkola ;)

      Usuń
  5. Śliczne te sowie wieszaczki :)) a i tym z rybkami niczego nie brakuje ;))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze wieszaczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję Wam za miłe komentarze. Prawdę mówiąc długo nie wiedziałam co zrobić z tymi pomalowanymi sowami: podkładki pod kubki, zawieszki czy wieszaki... Padło na wieszaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za udział w akcji Craftujemy dla Hospicjum Cordis! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Bardzo się cieszę, że choć troszkę mogę pomóc.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. O kurteczka - szczęka mi opadła! Dobrze, że u Młodej nadchodzi okres prezentów, bo jej się skumulowało w okresie zimowym, to będę mogła pomyśleć o prezencie w formie Twoich wieszaczków, ha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne wieszaczki, bombowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! jak zreszta wszystko co robisz:) Mój faworyt to wieszaczek z dwoma sowami- raźniej im razem;)
    pozdrawiam cieplutko
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówki super, ale Twoje pastele powaliły mnie na podłogę. Jesteś niesamowita :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak bardzo lubię pastele, tylko czasu brak...

      Usuń
  13. jakie urocze! te w brązach zdobyły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie i pomijając całą sympatię dla sów - rybki powaliły mnie na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sowy w kropeczki! Rewelacja!
    Córce spodobały się z różowym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieszaki cudowne, super pomysł a wykonanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń